sobota, 3 sierpnia 2013

Lesson of love.

Ostatnio miałam przyjemność poznać dziewczynę, która wprowadziła mnie w magiczny świat scrapbookingu. Serdecznie zapraszam Was na jej bloga bo jest to istna czarodziejka jeśli chodzi o scrapbookowe wytwory : http://kreat-ura.blogspot.com/

I tak oto dowiedziałam się o blogach wyzwaniowych, na których blogerki umieszczają wyzwania o różniej tematyce dotyczącej scrapbookingu. Jest to świetny sposób, na rozpoczęcie pierwszych kroków z nowym hobby i poznanie od A do Z wszystkich trików jakie można zastosować w swoim scrapie aby wyglądał fenomenalnie.

Zaczęłam stawiać swoje pierwsze kroki, są troszkę koślawe i nieco się wywracam, ale wierzę, że obcując z tymi wszystkimi specjalistami, sama pewnego dnia z laika przeobrażę się w prawdziwą artystkę!

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu stosunkowo łatwym, ale tylko z pozoru w rzeczywistości moje wyobrażenia przelane na kartkę nie wyglądały tak dobrze, ale będzie lepiej więc nie traćcie nadziei ^^

Biorę udział w Wyzwaniu z bloga  http://blog.scrapuj.pl .

Mapka #11, którą przygotowała Ewa. ( http://blog.scrapuj.pl/?p=3782 - pod tym linkiem możecie zobaczyć prace, dotyczące tego wyzwania, dziewczyn prowadzących tego bloga)


A oto moje wypociny. Niestety kochana poczta polska nie dostarczyła jeszcze mojej paczki z tuszami do drukarki więc napisy musiałam robić ręcznie, przez co, między innymi nie uzyskałam takiego efektu jaki sobie wyobraziłam. Drugim minusem jest stary aparat, który robi czasem nieco rozmyte/prześwietlone/inne zdjęcia ale tutaj nie mogę dużo narzekać bo i tak nowego aparatu nie kupię. Studenckie warunki na to nie pozwalają;>







Odrobinę o pracy. Tytuł mojej pracy to "Lesson of love".
Papier w serca z drugiej strony są paski w tych samych odcieniach,( i tą część wykorzystałam do zrobienia drogowskazów) kupiony w jednym z internetowych sklepów scrapbookowych niestety nie jestem w stanie powiedzieć, w którym.
Na zdjęciu ja i mój chłopak z początku naszego związku.
Jako mniejsze tło wykorzystałam kartki ze starego słownika ortograficznego. Które świetnie pasują do tematyki "Lekcji".
Jako łuczek wykorzystałam cekiny, gwiazdki i brokat, do tego skomponowałam napis " Sparkling rain of people in love".
Dwie małe tablice wykonałam z małych kijków, które przypominają nieco wykałaczki, i czarnej matowej farby, po której można pisać kredą, ja jednak wykonałam napisy białym markerem.
Reszta papieru i koronka są zrobione ze ścinek jakich mimo pierwszych kroków już troszkę posiadam.

1 komentarz: