niedziela, 13 października 2013

Sto lat, sto lat!

Jak już wspomniałam w poprzednim poście wczoraj moja siostra ukończyła 25 lat. Z tej okazji zrobiłam dla niej kartkę, którą zgłaszam na wyzwanie kartkowe Craftowego Ogródka, tutaj znajdziecie szczegóły wyzwania:
http://craftowyogrodek.blogspot.com/2013/10/wyzwanie-kartkowe.html


Do kartki zrobiłam pudełeczko, aby umieścić w środku jej ulubione czekoladki. Pudełko wykonałam z tektury, i obłożyłam szarym papierem, dodałam, gniazdka ze sznurka. A na dnie pudełka kieszonkę na kasę.






Co do samej kartki to została ona wykonana z kilku papierów. Papier w nutki, babeczka, czapeczki, cyferki oraz literki (zamocowane na kostce dystansującej) zostały wycięte z kolekcji Party Day zakupionej w TKMaxx. Reszta to miks różnych ścinek. Tył kartki dodatkowo ozdobiłam girlandą. Inspirację na "latające" baloniki zaczerpnęłam z pewnej pracy, którą oglądałam wieki temu, chciałam ją tutaj pokazać, niestety internet to wielki labirynt i nie udało mi się odnaleźć mojej starej inspiracji.








8 komentarzy: