środa, 30 października 2013

Tęczowe urodziny.

Tak jak zapowiedziałam w poprzednim poście, siedzę i robię kartki urodzinowe, oto jedna z nich, która powędruje do mojej koleżanki ^^:









Urodzinowe świeczki zrobione z resztek papierów. Brat powiedział, że wyglądają jak laski dynamitu, może być i tak;> Kartka inspirowana pracą widzianą milion lat temu (czyli jakiś miesiąc może dwa góra trzy) w zapowiedzi jakiejś zagranicznej scrapbookowej gazety oraz wytycznymi urodzinowego wyzwania dolina tęczy z bloga:



W poprzednim poście pytałam Was o jakąś hurtową ilość kół zębatych, takich z tekturki. Dalej podtrzymuję pytanie, plus ... czy ktoś wie czy mogę gdzieś zakupić alfabet, ale nie wycinany ani nie przyklejany tylko taki odbijany, w sensie, że jest na folii przykładamy do kartki pocieramy końcówką pędzelka czy czymś takim po folii i odbija się nam ta literka. Bo mam taką folię ale tylko jedną, kiedyś tam, gdzieś tam jak byłam jeszcze dzieckiem zakupiłam to w zestawie z jakimś BRAVO czy inną tego typu gazetą i teraz by mi sie bardzo przydało więcej czegoś takiego.
Bo chcę uzyskiwać o taki efekt:


Jednak wycinanie tych kół zębatych na większą skalę będzie upierdliwe, a co do napisu, to przyklejane naklejki jeśli będą miały tło to będą brzydkie a jak będą to pojedyncze litereczki to i tak myślę, że będzie upierdliwe przyklejanie, bo może wyjść krzywo i takie tam. Więc jak coś wiecie, znacie, namierzacie, to dajcie mi znać <333 Dziękuję!

23 komentarze:

  1. Kartka idealna! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe te świeczuszki, ale masz super pomysł:)
    wstawiłam u siebie na blogu dla Ciebie kurs karczochów:)
    zapraszam ponownie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł z kartką, tęczę uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka!

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. kartka cudna, te świeczki bardzo pomysłowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak świetna!!! Super pomysł z tęczowymi świeczkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialny pomysł z tymi przestrzennymi świeczkami na kartce :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jej! Jakie cudowne! Też chciałabym mieć talent do robienia takich cudeniek! W sumie wyglądają trochę jak dynamity, ale w jak najbardziej pozytywnym sensie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. A miałaś świetny pomysł!!!! Fantastyczna kartka:) A bratem sie nie przejmuj - faceci widzą świat inaczej niż my:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny pomysł z tęczą ze świeczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Suuper karteczka :):) Fajne pomysly masz :) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam po wyróżnienie =)

    OdpowiedzUsuń
  13. pomysł zarąbisty, też myślałam że to dynamity. np życzę Ci "wybuchowej imprezy" :) jeśli mogę to skopiuję jedno ze zdjęć w celu dalszych inspiracji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście, proszę się częstować i się nie krępować ;>

      Usuń
  14. Świetna kartka! Świeczki może rzeczywiście troszkę mogą przypominać dynamit :) bo to bombowe urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł .. wiesz co jest tanie, łatwo dostępne i też fajnie mogłoby w takiej wersji wyglądać ? Zwykłe świeczki na tort :)

    Viola :)

    OdpowiedzUsuń