niedziela, 10 listopada 2013

Zaspany dzień.

Wczoraj byłam spóźniona na wszystko, obudziłam się zbyt późno aby dojechać na spotkanie pomorskie craftuje. A potem byłam umówiona z moim S. na spotkanie z okazji jego urodzin. Co prawda się nie spóźniłam ale musiałam dosłownie użyć wszelkich nagromadzonych sił aby zdążyć na autobus. Byliśmy w kinie na Thorze, nie wiem czy jest tu jeszcze jakaś fanka/fan super bohaterów, ale ja jestem i kocham takie filmy, a jak jeszcze są tam tacy przystojni aktorzy, to już w ogóle. Wracając do S., który oczywiście też chciał iść na ten film, to pokażę Wam boxa jakiego dla niego stworzyłam :)












13 komentarzy:

  1. taki box jest świetny! :))) sama mam zamiar wykonać taki na mikołaja dla znajomych i rodziny <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny boxik i wspaniały pomysł z biletami:)
    Mnie osobiście bardzo się podoba, jest śliczny, elegancki i bardzo pomysłowy:) myślę że Pan S. również odniósł takie wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny box:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie bardzo pracochłonny? Widzę,że zawiera sporo detali-pewnie Waszych tajemnych znaków-to taki jakby smash w innej postaci- dla mnie super : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, tyle detali i dzięki nim, jest radosny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i bardzo radosny box. Super są te wszystkie detale i dodatki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny! widać,że od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Widać ile przy tym pracy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne pudełeczko, fanką fantastyki nie jestem ( wolę mroczne klimtay Dextera) ale akurat tą serię fantastyki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. "a jak jeszcze są tam tacy przystojni aktorzy, to już w ogóle." ekhm

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest super! Piękne, żywe kolory i to serducho w środku... urocze:)

    OdpowiedzUsuń