niedziela, 28 lipca 2013

Szybko!

Dziś krótki post i może nie jest zbytnio pomysłowy oryginalny i twórczy ale na pewno bardzo od serca, zabawny i szybki!
Są sytuacje, kiedy chcecie dać komuś niewielki upominek, nie macie zbyt wiele czasu na organizację, a bardzo Wam zależy aby to nie było dosłownie byle co.
Za najbardziej uniwersalny prezent uważam rzeczy, które się przydadzą, jak nie Tobie to komuś z rodziny i tak mój wybór padł na kubek i herbatkę, a do tego pyszne cukierki, które można zastąpić ciasteczkami.
Ponieważ moja koleżanka uwielbia Anglię postanowiłam iż kubek będzie w tym właśnie klimacie, i dobrze się złożyło bo przecież z czym kojarzymy popołudniową herbatkę, jak nie z angielskim zwyczajem?
Co do herbaty, polecam sklepy herbaciane. W Gdańsku mamy ich kilka, ja zawitałam do Five o'clock w Galerii Bałtyckiej ze względu na naprawdę duży wybór smaków herbat, od czarnych po przez zielone aż do owocowych. Każdy tam znajdzie coś dla siebie, gdyż herbaciarnia ta ma zarówno łagodne herbaty jak i mocne męskie smaki. Cena również jest zadowalająca. Wybrałam "Maharani", jest to mieszanka herbaty zielonej i czarnej chińskiej z płatkami ostu i kandyzowaną papają, ma bardzo intensywny, świeży, cytrusowy zapach. Sprzedawczyni w sklepie poinformowała mnie o sposobie parzenia tej herbaty, mianowicie jest to 1 łyżka herbaty na filiżankę, zalana wodą o temperaturze 70-80 stopni C i parzona przez 2-3 minuty. Serdecznie polecam. I jeszcze tylko dodam, że Five o'clock sprzedaje nie tylko herbaty, możecie tam również znaleźć różne smaki kaw i akcesoria herbaciane.



Co do opakowania, jest ono naprawdę "moje" takie od serca, ponieważ moja dusza artystyczna nie jest aż tak bardzo artystyczna jakbym chciała, to moje rysunki mogą się wydawać nieco niechlujne, ale uwierzcie, że koleżanka była bardzo zadowolona i miała nie lada ubaw oglądając mój "komiks". Jest to bowiem krótka historia opisująca nasz przyszły wyjazd do chin, który może się uda zrealizować w ciągu roku :)


Na koniec całość zawinęłam w tak zwany worek i zawiązałam kokardką.


A jaki prezent Wy uważacie za najbardziej praktyczny?

11 komentarzy:

  1. świetne to jest ;)))


    http://nierealniie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł, fajnie, że dałaś jej prezent z czymś co lubi :)
    świetny pomysł;d


    http://ondrematx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice blog dear!
    http://placeforlady.blogspot.com/
    :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł!

    super blog. Obserwujemy?;)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, genialny pomysł! A ten komiks, naprawdę świetny pomysł! :) Zapraszam do siebie: http://letyourdremscometrue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne. Zapraszam do siebie: http://ollie-liv.blogspot.com/
    Jestem początkującą blogerką i prosiłabym o komentarz i zaobserwowanie , to wiele dla mnie znaczy, pozdrawiam Lic :)

    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł na prezent :)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog, z przyjemnością się czyta oraz na pewno zostaję z tobą na dłużej :)zapraszam również do mnie luuvmy.blogspot.com obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, ale świetne. :3 Ja musze w końcu odwiedzić jedyną herbaciarnię u mnie w mieście. :)) A prezent to zależy od osoby jakiej chcę go podarować, bo każda interesuję się czymś innym. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za komentarz! ;)
    Super blog!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń