czwartek, 17 października 2013

Dla Majeczki lat 3.

Ostatnio pojawia się informacja, że mała Oliwka lat 6 chora na białaczkę pragnie na swoje urodzinki dostać jak największą ilość kartek urodzinowych. Moja kartka dla Oliwki właśnie się kończy robić. A wczoraj późnym wieczorem skończyłam karteczkę dla innej dziewczynki, młodszej o trzy latka Majki, której również można wysłać karteczkę na urodziny. 28.10 tego roku dziewczyna ukończy swoje trzy latka. Wszystkich, którzy chcą pomóc zapraszam do wysyłania karteczki.


Kartkę dla Oliwki wrzucę jak tylko skończę, a teraz pokażę Wam kartkę dla Majki, która robiłam, z powodu braku weny i pomysłu na podstawie mapki z Rapakivi.
Tutaj macie szczegóły:




A teraz już moja praca:








8 komentarzy:

  1. Fajna inicjatywa, a kartka śliczna. 3- i 6-latki... w głowie się nie mieści :(

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna kartka :))) oj w takim razie i ja będę musiała coś wysłać <3 niech się maleństwo cieszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka kartka jest dobra na pochmurne dni. Kolorki bardzo optymistycznie nastrajają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodziak piękny dla słodziaka. Dziękuję za udział w moim wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać ile serca włożyłaś w kartkę :) Piękna wyszła.
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, kolorowa karteczka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń