wtorek, 28 stycznia 2014

Późnym wieczorem.

Witajcie, za oknami zimno, chłodno i ciemno, a ja z herbatką w ręku postanowiłam umieścić nowy post, po części dlatego, że mam wolną chwilę, a po części dlatego, że mam dla Was nowinkę ze świata sklepów z przydasiami.

Zanim jednak przejdę do nowinki (a dla niektórych już nie nowinki) to pokażę ostatni prezencik jaki poszedł w wymiance mikołajkowej.
Bransoletka, z drewnianych kuleczek i rzemyka, trochę może za bardzo w moim stylu, ale lubię takie "naturalne" ozdoby. Pragnę zaznaczyć, że biżuterią rzadko się zajmuję, i można powiedzieć, że to jedne z moich pierwszych kroków.




Wiem nie bije na głowę, łatwa do wykonania, ale jak już wspomniałam, po prostu bardzo lubię <3

A teraz nowinka sklepowa, bywacie tutaj ?
http://meresanth.blogspot.com/

Meresanth, właścicielka bloga, otwiera już jutro swój sklepik internetowy!! Ja jestem zachwycona, uwielbiam jej styl:)
A tutaj macie link do sklepowego bloga:
http://retrokraftshop.blogspot.com/

Pozdrawiam i dobranoc <3

9 komentarzy:

  1. Ładna, delikatna bransoletka! ;3

    http://doux1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna bransoletka Mikołaj się ucieszył ze mógł takie cudo umieścić w swoim worku z prezentami :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bransoletka, bardzo lubię biżuterię w stylu eco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Joy, bransoletka jest świetna! Bardzo lubię takie nosić w dużych ilościach, razem. :)

    I rumienię się i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie sie podba bardzo :))) hihihi tym badziej ,ze jestem jej włascicielka ;p
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty jesteś za skromna! Ja bym w życiu takiej bransoletki nie zrobiła..jest sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo udany pierwszy krok! Bransoletka ślicznie wyszła:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że naprawdę fajnie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń