środa, 29 stycznia 2014

Bo to uzależnienie!

Lubicie candy? Głupie pytanie. Jasne, że lubicie! Bo kto nie lubi cukierków? Ja tam je kocham, dlatego też nic dziwnego, że próbuję nałogowo szczęścia :)

Pierwsze candy, o którym mam przyjemność napisać znajdziecie u Panny Totti:

http://razdwatrzykartkeprzecinaszty.blogspot.com/2014/01/urodzinowe-candy.html

A oto banerek, nie, nie umieszczę tutaj pyszności jakie Panna Totti przygotowała, czemu? a chociażby po to abyście z ciekawości kliknęli w powyższy link :
Korzystając z okazji dziękuję Pannie Totti za wyróżnienie, czytanie Twojego bloga to sama przyjemność :)

Drugie candy jest w nowo powstałym sklepie o którym pisałam we wczorajszym poście. Tak, tak chodzi o Retro Kraft Shop, już dziś możecie do niego zaglądać, ja byłam i powiem szczerze, że już zdążyłam zrobić zakupy, może jeszcze nie za duże, ale na pewno udane!
Candy znajdziecie tutaj:

http://retrokraftshop.blogspot.com/2014/01/retro-cukierki-na-dzien-dobry-greetings.html

A tak prezentuje się banerek, prawda, że zachęcająco?


Normalnie chyba na ten post zużyłam cały zapas wazeliny. Ale wierzcie mi bądź nie, mi naprawdę sprawia radość czytanie Waszych blogów i pozostawianie przynajmniej kilku słów od siebie. Po prostu jestem uzależniona!! ;>
Na koniec chciałam Wam pokazać krótki filmik, który pokazuje piękną sztukę!! Ah gdybym tylko tak umiała i miała taki sprzęt. Jednym zdaniem, spójrzcie jak "łatwo" zrobić własny oryginalny papier:


Film nie jest długi, naprawdę polecam poświęcić dwie minutki na obejrzenie :)
A teraz ślę Wam ciepłe pozdrowienia i dobranoc:**

5 komentarzy:

  1. Super Candy :):) Co do filmiku Rewelacja !!! :) Na prawde Suuper :) Blogowanie uzaleznia to Prawda haha :):) Milego czwartku Ci zycze :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Film oglądałam wcześniej na joe. Pięknie wychodzi.

    Dziękuję bardzo za miłe przyjęcie i odwiedziny mojego bloga.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Joy dziękuję Ci serdecznie za Twoje słowa:) Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy. Życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tym filmikiem mi narobiłaś :))) Jestem zafascynowana kultura i sztuką japońską już od dawna no i nie poprzestałam tylko na tym filmie;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  4. Filmik świetny! Naprawdę jestem pod wrażeniem... A na candy zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń