niedziela, 27 października 2013

Słodki chłopak.

Dzień chłopaka minął dawno, dawno temu... Worek, który zrobiłam umieściłam już na blogu, ale został jeszcze czekoladownik, który zrobiłam według tego kursu: http://malgwazakatek.blogspot.com/2012/11/kursik-na-swiateczny-czekoladownik.html

Ponieważ mój chłopak lubi zielony, a czerwony to kolor miłości, to właśnie w takich kolorach powstał czekoladownik. Naklejeczka dziewczynki, jest odzwierciedleniem mnie, dokładnie tak się ślinie na mojego S.... no i na słodycze;>







8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na taki czekoladownik :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent. Chłopak na pewno zadowolony :) Mam takie same papierki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny słodki prezencik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne opakowanie na słodkości. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie zastanawiała mnie mina dziewczynki na czekoladowniku- doczytałam i wiem- bo w pierwszej wersji miałam wrażenie,że wcale tej czekoladki nie chce oddać...Pozdrawiam.Te czekoladowniki to super sprawa-kusisz : )

    OdpowiedzUsuń