czwartek, 24 października 2013

Wszystko nie tak.

Nie było mnie długo -byłam chora. Nadal kaszlę i mam przepity głos.
Wybaczcie moje zamieszanie i olanie Waszych blogów, ale już jestem i zaraz się zabieram za czytanie nowości.
W ogóle chciałam zaznaczyć, że w poprzednim poście zgłosiłam swoją pracę do wyzwania po czym zauważyłam, że nie spełniłam żadnego warunku po za mapką!! Bardzo mi wstyd i nikogo nie chciałam oszukać, mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam w ten sposób. Oczywiście pracę wycofałam z wyzwania. To chyba ta choroba mną zakręciła.
Zrobiłam kartkę dla Oliwki, która już dawno poleciała do dziewczynki, nie wyszła ona tak super, ale mam nadzieję, że mała i tak będzie zadowolona. Zdjęcia tez nie wyszły super, nigdy nie wychodzą rewelacyjnie ale tym razem są naprawdę złe jakościowo. Ale koniec marudzenia! Teraz już jestem prawie zdrowa i wszystko będzie coraz lepiej!




10 komentarzy:

  1. Zdrówka Tobie życzę i przesyłam troszkę pozytywnej energii :)))
    Kartka jest świetna, zawiera wszystko to co najważniejsze, a przede wszystkim Twoje wielkie serducho!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka Ci życzę:)
    mnie też dopadło zapalenie oskrzeli i właściwie gdyby nie kaszel i temperatura byłabym zdrowa :)
    a karteczka jest piękna, ja też robię bardzo kiepskie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka przede wszystkim :) z wyzwaniami czasem tak bywa, mnie też się kiedyś to zdarzyło... pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. hi I want to swap art work, postcards with you,
    if interested please send to,
    Priyanka Rao,
    tripurasundari nilaya,
    Rajkumar colony,
    shivapura,
    maddur 571429
    mandya,
    karnataka,
    India.
    birthday:

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrówka. :)
    Oliwka lubi MH, więc z pewnością się bardzo ucieszy z takiej karteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna i wywoła wielki uśmiech na bużce Oliwki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę zdrówka ;) kartka fajowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna karteczka:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń