środa, 9 października 2013

ABC małego odkrywcy.

Kiedy postanowiłam zabrać się za tematykę scrapbook'ów i innych twórczych rzeczy, które okazały się dobrym strzałem jeśli chodzi o moje poszukiwanie hobby, to nie miałam nic. Kilka kartek jakaś koronka, drukarka, wyobraźnia i przydasie z kategorii pieczenie. A ponieważ szlam na ślub koleżanki, to postanowiłam zrobić jakąś kartkę.
Ale jak już wcześniej wspomniałam miałam niewiele rzeczy, z których bym mogła zrobić coś pięknego. Dlatego też powstała skromna kartka, z cytatem na przedniej stronie, wierszem i życzeniami w środku, oraz z kieszonkom na kasę, którą przyozdobiłam wzorem z taśmy, która służy do przyozdabiania ciast cukrem pudrem. A oto skromny efekt.



Od czegoś zacząć musiałam, do tego dodałam zdrapki w kopertach, ale o tym w następnym poście:)

3 komentarze:

  1. Po pierwsze uwilebiam tzw. sylwetki .2 Kolor różowy też uwielbiam...# pięknie ozdobiony nrożek- ach.czyli dla mnie super: )Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie : )

    OdpowiedzUsuń