wtorek, 1 kwietnia 2014

Sucharek.

Sucharek jak taki żarcik tylko, że suchy. Największym żarcikiem ode mnie by był chyba fakt, że będę systematycznie pisać posty. Plan taki jest ale jak widać realizacja bardzo kiepska. Ostatnio w życiu planuję kilka zmian, przez co muszę dać dwa razy więcej siebie, a co za tym idzie przyjemności typu blogowanie schodzi niestety na dalszy plan. No i samo scrapowanie również odeszło nieco na bok, przez co jestem bardziej obserwatorem niż twórcą. Ale mam nadzieję, że jak wszystko się ustatkuje to wtedy będę mogła już tylko tworzyć tworzyć i tworzyć <3

Teraz pokażę Wam zaległą kartkę, która mi się zawieruszyła w czeluściach mojego komputera, i nie została nigdy pokazana na światło dzienne.

Karta jest w sumie liftem kartki, którą stworzyła zetk@ z bloga :
http://decoupagezetki.blogspot.com/

Tutaj możecie podejrzeć oryginał na którym się wzorowałam:
http://decoupagezetki.blogspot.com/search/label/bielizna

Natomiast moja praca wyszła tak:



Moje zdjęcia robione jak zwykle w pośpiechu, dlatego też jakość nie powala, ale widać mniej więcej efekt, więc chyba wystarczy ;>

Pozdrawiam Was wszystkie i życzę Wam abyście nie dały się dzisiaj nabrać!!

19 komentarzy:

  1. Jest świetna,koroneczka robi swoje ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha ha!!!! Świetnie wyszlo:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wyszla Ci Rewelacyjnie !!! :):) Milego Dnia Ci zycze !!! :) I oby szybko wszystko poukladalo Ci sie w zyciu na codzien tak jak wlasnie tego pragniesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszła! Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł :). Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja, niesamowita karteczka:)

    OdpowiedzUsuń