sobota, 6 października 2012

Nowe gazety

Ostatnio nie umieściłam mojego zakupu, dlatego teraz nadrabiam zaległości. I zachęcam wszystkich do kupowania poniższych tytułów (nie to nie reklama, ja nie mam z tego żadnych korzyści), uważam, że dodatki oraz same przepisy w nich zawarte są godne swojej ceny.

Ale pychota.
Pierwsza pozycja i dwa kolejne numery, w numerze trzecim jako dodatek była forma prostokątna. Natomiast w numerze czwartym forma do babki. Obie sylikonowe, jak wszystkie dodatki zawarte w tym magazynie.


Dekoracja ciast.
Tutaj również prezentuję, dwa kolejne numery. Numer drugi z trzema końcówkami cukierniczymi, dwiema złączkami i trzema rękawami cukierniczymi. Ciasto udekorowane na okładce stanowczo zachęca do pieczenia i dekorowania swoich przysmaków. W numerze trzecim, po za wspaniałym przepisami na ciasto i ciasteczka otrzymamy stempelki z literkami.
Chciałam również zachęcić do odwiedzenia strony magazynu z racji konkursu, który się tam pojawił.

Burda.
Na koniec troszkę inna tematyka, ale również związana z przykładną panią domu, czyli Burda. Z racji iż spodobał mi się bardzo jesienny numer "Szycie krok po kroku" z zeszłego roku, postanowiłam go zamówić. Nie żałuję, piękne jesienne rzeczy z tamtej kolekcji zawładnęły moim sercem.
No i zwykła Burda z tego roku, czyli aktualna.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz