niedziela, 16 lutego 2014

Pada śnieg, pada śnieg....

Spokojnie, bez obaw, śnieg nie pada, to takie tylko nawiązanie do mojego ciągle świątecznego klimatu, dziś bardzo krótko chciałam Wam pokazać prezent jaki zrobiłam na święta, w postaci 24 kopert, coś na styl kalendarza adwentowego, z tym że wszystkie koperty zostały rozpakowane jednego dnia ;>

Koperty zwykłe szare, numerki wydrukowane i ozdobione czerwonymi, białymi i zielonymi rafiami. W każdej kopercie były liściki, życzenia, słodkości i niespodzianki:)


Dzisiejszy dzień był przyjemny gdyż mogłam na krótko zawitać na Gdyńskim spotkaniu Scrapomaniaków.  Było bardzo miło, mogłam podpatrzeć jak Ania robi swój piękny rożek na słodkości czy inne cudeńka, i podpatrzeć co dziewczyny tworzą.
Czułam się nieco nieswojo, ze względu na to iż było to pierwsze moje spotkanie, a po drugie, to rodzice z rana skutecznie popsuli mi poranek, który ciągnął się za mną przez cały dzień, powodując, że byłam nie swoja, i nie miałam nawet głowy do tego aby cokolwiek stworzyć.
Tak czy inaczej dziękuję Marii z http://babskie-zachcianki.blogspot.com/ , która podjęła się organizacji całego spotkania, i które wyszło rewelacyjnie, przynajmniej ja pomimo bardzo krótkiego pobytu byłam odrobinę bardziej rozpromieniona, po ciężkim jak dla mnie poranku.
Dziękuję i dobranoc.

10 komentarzy:

  1. nawet kalendarz adwentowy zawsze (przynajmniej u mnie) był otwierany cały w pierwszy dzień :)) także spoko xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze się, że udało Ci się przybyć na spotkanie :) Jak będę coś wiedziała o kolejnych to dam Ci znać ;p I masz chodzić i podpatrywać, bo tak łatwiej coś podłapać :)
    A kalendarz fajny :) Zawsze to inaczej niż małe czekoladki w kalendarzu z okienkiem(mnie zawsze podjada brat, albo sama jem z kilku dni bo mi się zapomni ;p)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na kalendarz, bardzo mi się podoba :)
    Co do poranka - to pamiętaj, że po każdej burzy wychodzi słońce... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieje ,ze dzisiaj masz juz duuzo lepszy nastroj !!! Prezenciki sa zawsze mile widziane dla kazdego pod kazda postacia :) A tak fajnie zapakowane to jeszcze milsza niespodzianka i chec zapewne niesamowita zagladniecia do srodka :):)Zycze Ci Milego Poniedzialku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to już jest z Rodzicami:):)
    cudowny pomysł na kalendarz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł! ach, ci rodzice xd

    zapraszam do siebie na nowego posta!
    www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysł na kalendarz naprawdę super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł na taki kalendarz. Też bym go zaraz rozpakowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń