sobota, 8 lutego 2014

Would you like some tea?

Wracam znowu do świąt chociaż to co na dziś przygotowałam nie ma zbytnio świątecznego wydźwięku. Do albumików, które pokazywałam jakieś dwa posty temu zrobiłam herbaciarki. Jedna z motywem lawendy, druga natomiast z makami. Nie są zbyt strojne, góra przed nałożeniem wzorów była pomalowana esencją z herbaty, chciałam nadać skrzynce delikatnego herbacianego koloru, mam nadzieję, że efekt Was zadowala, bo mnie całkiem, całkiem :) Dół pomalowałam na brązowo. Całość dopełniłam, tekturką "Herbata" pokrytą czerwoną farbą akrylową, a dokładniej konturówką do efektów 3D.

Zdjęcia jak zwykle pozostawiają wiele do życzenia, ale były one robione w pośpiechu podobnie jak przy zdjęciach albumów.




Pozdrawiam Was ciepło i dziękuję, że tu zaglądacie i zostawiacie komentarze ^^

10 komentarzy:

  1. prześwietna efekt z herbatą jest wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się podoba motyw herbaciany :) Ciekawie to wygląda.
    Zapraszam do mnie www.szufladajustyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. o bardzo fajne herbaciarki I love tea;))))

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne :) bardzo podobają mi się maki!

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow to lawendowe pudełko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam herbatkę a z takiej ślicznej skrzyneczki na pewno smakuje dużo lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne obie :) Suuper efekt tego podkladu herbacianego :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. ;) Motywy kwiatów na froncie wyglądają fantastycznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne obie i te w maki i te w lawendę:)

    OdpowiedzUsuń