wtorek, 11 września 2012

Gazety

Postanowiłam zrobić coś dla siebie, z racji, że ostatnio nie czerpię radości z niczego, a uczelnia powoduje, że mam jeszcze większy dołek. Ponieważ od dawna chcę kupić maszynę do szycia, na którą odkładam, postanowiłam zakupić magazyny o szyciu, z racji tego, że jestem w tym totalnym żółtodziobem. I tak wędrując po empiku trafiłam na dwa bardzo ciekawe tytuły.
Miesięcznik "Burda" i tej samej firmy dodatek, który wychodzi dwa razy do roku "Szycie krok po kroku"


Obie gazety zawierają wykroje, różnych ubrań, w różnych rozmiarach, oraz stopień trudności wykonania. Na środku można znaleźć szczegółowe opisy jak dobrze uszyć daną rzecz. Po za tym "Burda" jest poszerzona, o porady nie tylko związane z modą, ale i z urodą oraz zdrowiem.
Wiem, że można też kupić gazety tej firmy pod tytułami "Duże jest piękne" oraz "Moda dla dzieci". Więcej możecie znaleźć na ich stronie www.burda.pl


Kolejne  dwie gazety dotyczą pieczenia. Z racji, że uwielbiam robić różne słodkości zakupiłam w empiku dwa tytuły "Dekoracja ciast" oraz "Ale pychota!".
Pierwszy tytuł jak sama nazwa wskazuje dotyczy dekoracji ciast. Można znaleźć tam naprawdę wiele wspaniałych pomysłów, aby nasze smakołyki nie tylko były pyszne ale i wyglądały cudownie. Oczywiście jak to w każdej gazecie dotyczącej jedzenia znajdziemy tam kilka przepisów na ciasta, ciasteczka, babeczki czy polewy. Do każdego numeru dołączone będą różne przyrządy, które pomogą nam przy ozdobie wypieków. I tak z pierwszym numerem otrzymałam tekturową paterę na muffiny i dwie foremki w kształcie motylków. Z patery jestem średnio zadowolona, gdyż jest to karton, a do tego moja okazała się uszkodzona, ale zdolna do użytku. :) Więcej informacji znajdziecie na ich stronie www.dekoracjaciast.pl


Drugi tytuł "Ale pychota!" kupiłam bardziej ze względu na dodatek niż na treść gazety. Zawiera ona różne przepisy, jednak są to potrawy, których raczej nie jadam, bakłażany,  brokuły. Ale mają ciekawe ciasto, i jeśli wprowadzę małe modernizacje w pozostałych daniach, to myślę, że może z tego wyjść coś całkiem smacznego.
Wracając jednak do dodatków, w gazecie każdorazowo znajdziemy sylikonową formę w innym kształcie. Pierwszego numeru niestety nie zdążyłam zakupić jednak dodatek mnie tak bardzo nie interesował ponieważ były to sylikonowe foremki na muffinki, a takie już posiadam z IKEI.
W drugim numerze  otrzymałam sylikonową formę do tarty, szczerze nigdy nie jadłam tarty i chętnie jej posmakuję i wypróbuję mój nowy nabytek.
Tak  jak poprzednio podaję stronę na której możecie dowiedzieć się więcej: www.alepychota.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz